onsdag 26 januari 2011

Kära bloggare och vän jag är här för att skriva in det nya året!! Som vi alla vet är inte denna blogg min största prioritet. Ooonej jag har full hus inne där uppe i hissen som av en bra anledning går ända upp!! Jag har alla pizzabitar i kartongen, alla getter är hemma i hagen, bananen har inte blivit skalad och så vidare. med andra ord är jag det geni jag säger mig att vara och den du alltid velat va!! Jag är nog den enda av oss kära bloggare och vän som spenderar mest tid "där uppe". Om du tänker efter egentligen, hur mycket tid lägger du ner på att infinna dig på "kontoret" innan lampan släcks?! Ja, jag har även nattöppet med tillhörande hissmusik!!
Nu undrar du säkert kära bloggare och vän varför jag släpat hit denna bild.. Jo det är så att jag och denna man har något gemensamt!! Lugg min kära bloggare och vän, lugg!! Det är nämligen det som ger statust, ju mer freaky lugg man har, desto mer har man innanför pannbenet har en studie som jag själv gjort visat. Efter noggranna undersökningar visar det sig att vi med den rätta luggen har mer getter, bananer, pizzor och så vidare innanför pannbenet!! Vi går med lågenergi lampor som i sin tur håller längre och där med slocknar inte lågan lika ofta som hos en icke lugg!! Efter att nu släppt bomben min kära bloggare och vän förstår jag om du blir lite rädd och med ens vill börja odla lugg. Men så enkelt är det inte!! Det är de som omedvetet odlar en freaky lugg som har en hiss som går ända upp!! Och med detta vill jag tacka för mig och antar att vi ses igen i sinom tid, kära bloggare och vän!!

Adjö!!

Inga kommentarer: