måndag 1 juni 2009

Här igen!!



Nu är jag här igen, antagligen sista gången ja sitter i Örebro (för i år i alla fall (troligtvis, men man vet inte)) och bloggar. Ja nu undrar du säkert vad ja vill, kära bloggare och vän. Uppriktigt sagt vet jag inte det själv ens.

Har jag något att berätta undrar du säkert kära bloggare och vän. Oh ja, jag har alltid något att berätta. Det vet du med säkerhet att jag har.

Men vad ska jag berätta. Kan ju bara skriva något otroligt vedervärdigt, sjönsjungande romantiskt eller bara ett svenne-banan inlägg.

Ja du såg det va, kära bloggare och vän jag försöker förnya mitt slang. Svenne-banan är en ny grej ja kör med, steka, chilla är några andra. Men jag har inte nått någon större framgång med dessa ord. De ungdomar jag möter använder dessa ord på helt fel ställen, så ja fattar inte ett skit, rent ut sagt!

Men nu vet jag vad jag vill med livet i alla fall! Äh jag bara ljög, kära bloggare och vän. Jag vet inte ett dugg inom det området. Jag tror fortfarande att mitt liv är ämnat till att glida runt vara allmänt flummig och att sitta i djupa funderingar.

Ja som till exempel här om veckan när jag var och gaddade mig. Hela fyra timmar under nålen. Men det var inte det som jag ville berätta utan det där surret man konstant hör. Bzzz Bzzzzzz Bzz Bzzzz, mm just det surret. Ett fint och fridfullt surr enligt mig, kära bloggare och vän. Men det surret måste höras i hela kroppen, så vad jag måste skaffa mig är ett stetoskop tills nästa gaddning. Sen sätta på mig det och lyssna under foten, ja uti fall jag skulle höra surret där menar ja. Det skulle ju vara rätt så fränt. Tror för övrigt att tatuerare skulle vara ett utomordentligt yrke för mitt skarpa sinne. Träffa sköna människor, snacka lite allmänt skit, ha en skön studio i trash pin-up stil, blinkande neon och lite halvskum belysning. Hell Yeah! Det börjar vattnas i munnen bara jag tänker på det. Får se till att fixa det där.

Nej men se där kära bloggare och vän, jag har en framtidsplan!! Det var inte dåligt, nej jag måste med pompa och ståt säga farväl till dig kära bloggare och vän. Plikten kallar och som kungen/knugen säger: "Plikten framför allt!" Inte för att jag har någon plikt att hålla mig till men jag har annat för mig. Min frisyr närmare bestämt, vet du kära bloggare och vän hur jävla lång tid det tar!? Ursäkta svordomen i föregående mening. Men det tar sådan fabulusisk idiotisk tid!

Så än en gång farväl och på återseende.

Inga kommentarer: