torsdag 4 juni 2009

Thåström och jag..

Den mannen ni ser ovanför kära bloggare och vän, är ingen mindre än Joakim Thåström. Jag är smått förälskad i den mannen. Jag ska berätta varför genom att citera ur en låttext: "Alla vill till himlen å åka limousine förstås alla vill till himlen till himlen!" Vem kan komma på en sådan text!? Han är underbar kära bloggare och vän! Jag önskade att han var yngre så jag kunde gifta mig med honom.

Jag menar, han verkar vara smått galen, enligt människor i min omgivning är jag knäpp så då skulle vi bli ett fantastiskt par. Tycker du inte det kära bloggare och vän!?

Nog om min kärlek till en galen man nu kära bloggare och vän. Nu ska vi diskutera andra världsliga ting.

Igår var denna bedårande människa och frälste Arboga med sin skönhet, alltså jag då allra käraste vän och korkade bloggare. Jag förstår inte att det ska ta sådan tid för dig att koppla. Jo, men så i alla fall, jag var där. Jag satt i ett kök med en kär vän, jag satt där och funderade. Sen sa jag: "Humm, Rebecka hur många lägenheter på tjugoåtta kvadratmeter tror du det får plats i det här köket?" Hon svarade: "Två" Jag sa:"Du måste tänka på höjden också, fyra tror jag." Hon sa: "Tre då, Emeli sluta med dina konstiga funderingar ta dem med någon annan!"
Vad då konstiga funderingar!? Vem som hellst undrar vell hur många tjugoåtta kvadratmeters lägenheter det får plats i ett före detta skolkök!? Eller!?

Jag får fundera över detta. Så nu säger jag farväl och på återseende!

Inga kommentarer: